Gong wygrał przetarg na obsługę Virgin Mobile Polska

Agencja kreatywna Gong (Group One) będzie odpowiadała za obsługę full-service Virgin Mobile Polska, największego operatora wirtualnego w Polsce.

 

Zakres współpracy

Gong, agencja kreatywna w ramach Group One, specjalizująca się w rozwiązaniach z pogranicza mediów cyfrowych i tradycyjnych, rozpoczyna długofalową współpracę z marką Virgin Mobile. Gong będzie pełnił rolę wiodącej agencji strategiczno-kreatywnej.
W ramach współpracy będzie odpowiadał za całościową obsługę komunikacji telekomu – w tym stworzenie platformy komunikacyjnej, która będzie spajała działania we wszystkich mediach. Poprzednio Virgin Mobile był obsługiwany w tym zakresie przez „Lubię to – linked by Isobar” (Dentsu Aegis Network).

Virgin Mobile jest częścią Virgin Group - międzynarodowej grupy inwestycyjnej i marki rozpoznawalnej na całym świecie, założonej przez Richarda Bransona. Na polskim rynku operator jest obecny od 2012 roku i może pochwalić się największą dynamiką wzrostu liczby użytkowników ze wszystkich operatorów wirtualnych.

 

Gong – agencja kreatywna full-service z digitalowym sercem

Przekazujemy naszą całościową komunikację w ręce Gong, który okazał się czarnym koniem tego przetargu. O wygranej zadecydowały mocny koncept kreatywny, zespół znający rynek telekomów oraz przemyślane i oryginalne koncepty na aktywacje online. Możliwość współpracy z agencją kreatywną, która odnajduje się zarówno w ATL-u jak i digitalu daje ogromy komfort – uzasadnia Piotr Suchodolski, Dyrektor Marketingu Virgin Mobile.

Media cyfrowe są głównym kanałem komunikacji marki Virgin Mobile, dlatego potrzebowali partnera, który zapewni obsługę nowej platformy komunikacji full service, a jednocześnie będzie miał bardzo silne kompetencje digitalowe. Wygrana w tym przetargu to potwierdzenie najmocniejszych stron Gong i tego, co nas wyróżnia na rynku - mówi Jacek Ryniecki, Client Service Director Gong.

 

Gong to jedna z wiodących agencji kreatywno-strategicznych full service z zespołem ponad pięćdziesięciu kreatywnych w ramach trzech biur w Polsce i za granicą. Agencja tworzy zintegrowaną komunikację dla największych marek polskich i międzynarodowych i jest zaliczana do grona najbardziej efektywnych niezależnych agencji reklamowych na świecie (Effie Effectiveness Index). Kampanie Gong od 16 lat  zdobywają uznanie w prestiżowych konkursach reklamowych. Agencja dwukrotnie zdobyła tytuł agencji roku (2015 IAB Polska
i Interaktywna Agencja Roku 2014 M&MP). Gong jest częścią Group One, największej polskiej niezależnej grupy reklamowej.